How to write a winning brief 07.04.2017

Durata: 1 zi / pentru agentii

Adresabilitate:

Seminarul se adreseaza in special Agentiilor (Accounti, Client Service, Strategisti, Creativi) – cei care au in atributii transpunerea in briefuri de concurs a campaniilor derulate.

Marketing & Brand Manageri din cadrul advertiserilor – care vor sa inscrie campanii in diverse competitii locale sau internationale, sau sa ofere consultanta agentiei care scrie brieful de concurs.

Toti cei care vor sa participe la concursuri de creatie digitala, locale sau internationale, si vor sa faca o impresie buna juriului.

Continutul cursului

Introducere si general metrics online

Digital Media

Definirea unui ecosistem digital si stabilirea punctelor tactice de activat

Digital media & SEO

Traducerea obiectivelor de marketing in obiective online

Social Media

Generare de trafic si sales leads

Influencers si contorizarea expunerii online

Transformarea unui brief de ATL intr-un brief de digital pentru o agentie creativa de digital

PR online

Social media si obiective specifice (Facebook, Instagram, Youtube, LinkedIn)

KPIs for success: cum ii definim

Tarif de participare

  • 155 Eur/ membri IAB
  • Pentru membrii IAB care participa la curs este inclusa si taxa de inscriere a unei campanii in competitia MIXX Awards 2017

*sunt incluse bauturi si snack-uri pentru pauze, eventuale materiale printate

  • 235 Eur/ non-membri IAB