Training Mobile First ||15-16.03.2017

Durata: 1/2 zi pentru agentii si 1/2 zi pentru publisheri

Adresabilitate:

Publisheri:  sales, developeri, CEOs – toti actorii implicati in dezvoltarea unei afaceri de tip publishing online care au nevoie sa inteleaga specificul fundamental al mediului mobil si care vor sa afle cum isi pot constui un potrofoliu mobil care sa raspunda nevoilor si sa atraga bugete relevante de marketing. De asemenea, pentru cei care vor sa invete cum sa foloseasca mediul mobil pentru a se conecta, pentru a interactiona in mod pozitiv si a crea o experienta memorabila consumatorilor in timpul navigarii lor pe dispozitive mobile.

Agentii si Clienti – Specialisti in comunicare (Client Service, Accounti, Strategi) si marketeri care trebuie si au nevoie sa inteleaga modul in care mediul mobil raspunde nevoilor consumatorilor, care este comportamentul lor pe mobil si cum poate face un brand sa ajuga in atentia lor generand o experienta memorabila, conectandu-se si interactionand cu acestia intr-un spatiu considerat privat si restrictiv. 

Departamente de marketing: Brand Manageri, Brand Strategy, Directori de Marketing, Persoane responsabile de bugetele de marketing si alocarea lor.

Continutul cursului

Aspecte fundamentale ale marketingului pe mobil

Exemple specifice, dos & don’ts

Informatii practice: ‘how to’ tips & techniques.

Strategii si tactici in mobile marketing

Construirea prezentei in mobile-> Optimizarea experientei utilizatorului

Tendinte in tehnologia mobila

Native Apps, Hybrid Apps & Web Apps, Responsive Design

Formate si dimensiuni in Mobile advertising

Tracking & Analytics

Mobile Programmatic media buying

Mobile User-Engagement, Gamification & Interaction

Pregatirea inventory-ului pentru mobile

Tarif de participare

150 Eur/ membri IAB

*sunt incluse bauturi si snack-uri pentru pauze, eventuale materiale printate

275 Eur/ non-membri IAB