Marketing Relational & Social Media

Durata: 1 zi

28 octombrie 2016

Adresabilitate:

Specialisti in comunicare atat de la agentii cat si de la clienti, brand manageri, accounti, persoane care doresc sa inteleaga si sa utilizeze mai bine social media etc.

Scopul cursului: intelegerea corecta a functionarii canalelor social media si a oportunitatilor de marketing si comunicare pe care acestea le creeaza.

Continutul cursului

Orientare in landscape-ul international si local al canalelor social media: retele sociale, comunitati, bloguri

Proprietati specifice ale social media

  • Dialogul, conversatia, schimbul de idei, formarea grupurilor si comunitatilor
  • Interactiunea, engagementul si raspandirea: definitii, moduri de manifestare
  • Continutul: concept, tipuri de continut, caracteristicile fiecaruia

Influenceri, lideri de opinie, vedete in social media - capital de influenta

Perspective necesare pentru folosirea la maximum a social media in mixul de marketing:

  • Creare, filtrare si management de continut
  • Utilitate si divertisment
  • Inbound vs outbound marketing
  • Marketing relational
  • Real-time marketing

Prezenta comerciala in social media

Campanii si programe de marketing in social media

Masurarea, monitorizarea si analiza comunicarii in social media: concepte, instrumente si elemente practice

Tarif de participare

200 Eur/ membri IAB

*sunt incluse bauturi si snack-uri pentru pauze, eventuale materiale printate, diploma de participare

350 Eur/ non-membri IAB

Inscrieti-va acum la acest curs, completand formularul de mai jos: