Fundamente ale Publicitatii Digitale

Durata: 2 zile

13-14 octombrie 2016

Adresabilitate:

Juniori sau cei care sunt relativ noi in domeniul online – absolventi de facultate, masteranzi, antreprenori, reprezentanti ai IMM-urilor, marketing & brand manageri fara experienta in mediul digital etc.

Continutul cursului

Vedere de ansamblu a pietei media si a comportamentului consumatorului in mediul digital

Cum se lucreaza eficient cu tehnologia digitala

Publicitate, comunicare si business

Intelegerea notiunilor de baza din spatele marketingului digital

Oportunitatile publicitatii de tip Display-ului - cum sa creezi reclame memorabile, non-intruzive si cu implicarea utilizatorului

Instrumente si notiuni legate de optimizarea si masurarea campaniilor digitale

Notiuni introductive despre construirea relatiilor brandului prin intermediul CRM si Data Management

Landing Page - Notiuni de HTML/Wordpress & notiuni de creatie

Tarif de participare

350 Eur/ membri IAB

*sunt incluse bauturi si snack-uri pentru pauze, eventuale materiale printate, diploma de participare

500 Eur/ non-membri IAB

Inscrieti-va acum la acest curs, completand formularul de mai jos: