Digital Sales/ Vanzari Online

Durata: 1 zi

21 octombrie 2016

Adresabilitate:

Account, Client service, Sales people din partea publisherilor

Cursul reprezinta si pregatire pentru sustinerea examenului de Digital Sales Certificate

Continutul cursului

Instrumentele și tehnologiile cheie cu care lucrează publicitatea online

Diferentierea intre mediile traditionale si cele digitale (cu sublinierea beneficiilor)

Intelegerea media value chain (crearea de content, content packaging, livrarea continutului, interferenta cu consumatorul, consumatorul)

Formatele din publicitatea digitala, platformele publicitatii digitale, standarde si politici, calcule si formule matematice (pricing, performance)

Vanzarea de spațiu media online: consilierea clientului, evaluarea nevoilor si obiectivelor de comunicare, integrarea studiilor si cercetarilor terte in propunere, elaborarea propunerii finale

Managementul campaniilor digitale: lansarea si monitorizarea campaniilor online

Evaluarea și analiza rezultatelor campaniilor de online advertising: analiza, revizuire si raportare catre client

Tarif de participare

200 Eur/ membri IAB

*sunt incluse bauturi si snack-uri pentru pauze, eventuale materiale printate, diploma de participare

350 Eur/ non-membri IAB

Inscrieti-va acum la acest curs, completand formularul de mai jos: