Performance Marketing si utilizarea instrumentelor Google

Durata: 1 zi

18 noiembrie 2016

Adresabilitate:

Persoane care lucreaza in comunicare online, atat din partea agentiilor cat si clientilor, antreprenori si oameni de marketing de la IMM-uri.

Continutul cursului

Intro: Features | Advantages | Benefits

Inainte de a incepe sa te promovezi online trebuie sa stabilesti corect care sunt beneficiile tale in fata concurentei. Vom face exercitii practice prin care vom raspunde la intrebarea: de ce sa cumpere cineva de la mine si nu de la concurentii mei? Vom invata sa ne definim concurenta online dar si sa gasim metode prin care sa fim mai buni decat cei cu care concuram.

Unelte gratuite oferite de Google

Google Trends, Consumer Barometer, Google Analytics sunt cateva din uneltele gratuite oferite de Google. Vom invata cum sa le folosim, cand sunt utile si cum sa le folosim eficient.

Google AdWords

Google AdWords este platforma prin care putem ajunge la publicul care ne cauta folosind Google. In Romania, Google are o cota de 99% din piata iar prin partenerii sai de continut (publisheri, bloguri etc.) putem ajunge la 90% din romanii online. YouTube este de asemenea o platforma pe care o putem folosi in strategia noastra de marketing online.

In aceasta parte vom invata cum sa gandim o strategie Google AdWords aplicata pe un business online. Vom avea un studiu de caz pe care vom lucra tot timpul astfel incat la sfarsitul zilei vei sti cum sa-ti setezi corect un cont Google AdWords si ce parametri sa urmaresti pentru a optimiza campaniile.

Tarif de participare

200 Eur/ membri IAB

*sunt incluse bauturi si snack-uri pentru pauze, eventuale materiale printate, diploma de participare

350 Eur/ non-membri IAB

Inscrieti-va acum la acest curs, completand formularul de mai jos: